Arbeidsrechtelijke aspecten Covid-19

Het coronavirus en de maatregelen die worden genomen, vragen aanpassingen van ons allemaal. Wij verzorgen in ieder geval tot 1 juli alle cursussen online. Wij merken dat de maatregelen ook arbeidsrechtelijke vragen oproepen. Bijvoorbeeld bij werkgevers: hoe zit het met verlof, moet de reiskostenvergoeding worden doorbetaald, hoe zit het met de inrichting van de thuiswerkplek en de privacyaspecten bij thuiswerken? Lees hierover (en meer) in onze Q&A voor werkgevers.

Andere juridische vraagstukken die in deze periode spelen:

Heeft u vragen? Aarzel niet contact op te nemen. Wij helpen u graag.

Advies nodig?

Bel ons: 079-3631919 of stuur een mail. Wij helpen u graag.

Gerelateerde cursussen

Van thuiswerken naar hybride werken: wat en hoe?

Veel werkgevers overwegen om het hybride werken in hun organisatie door te voeren, maar hoe wordt het teamgevoel behouden? Hoe stuurt een leidinggevende zijn team…

Ook beschikbaar op: en

Ontvang ons cursusaanbod

Volg ons op social media

Gerelateerde publicaties

Ontvang onze publicaties

Volg ons op social media